greece-icon
Για αγορές άνω των 49€

Δωρεάν Μεταφορικά

Στην Ελλάδα

Η αποθήκη μας βρίσκεται στην Αθήνα. Όλες οι παραγγελίες ξεκινούν από εκεί.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Βρείτε την απάντηση που ψάχνετε στις συχνές ερωτήσεις από κάτω. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας.

Αθήνα, Ελλάδα

Το κατάστημα λειτουργεί μόνο μέσω διαδικτύου

Τηλέφωνο:

+30 210 220 7384

Email:

info@robomaterial.com

Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

Αποδεχόμαστε πολλούς τρόπους πληρωμών. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις περισσότερες πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες, τραπεζικό έμβασμα και PayPal. Θα μπορύσατε επίσης να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας με Apple Pay.

Διαβάστε περισσότερα στη σελίδα Τρόποι Πληρωμής.
Είναι ασφαλές να βάλω την κάρτα μου για πληρωμή στην ιστοσελίδα σας?
Ναι, είναι απόλυτα ασφαλές να χρησιμοποιήσετε την κάρτα σας στη ιστοσελίδα μας. Παίρνουμε την ασφάλεια στα σοβαρά και έχουμε λάβει τα απαραίτητα μέτρα για τα προσωπικά και οικονομικά στοιχεία σας. Η ιστοσελίδα μας έχει SSL πιστοποιητικό, το οποίο εξασφαλίζει την κρυπτογράφηση όλων των δεδομένων που διακινούνται από τον browser σας προς τον server μας, έτσι ώστε να είστε σίγουροι οτι τα στοιχεία της κάρτας σας μένουν ασφαλή. Επίσης, χρησιμοποιούμε αξιόπιστες πύλες πληρωμών, όπως της Viva Wallet, οι οποίες πληρούν όλες τις προϋποθέσεις και τα προτόκολλα ασφαλείας. Επιπλέον, δεν αποθηκεύουμε τα στοιχεία της κάρτας σας στο server μας, οπότε ακόμα και στο απίθανο σενάριο διαρροής δεδομένων, τα στοιχεία σας είναι ασφαλή.
Από ποιες χώρες μπορώ να καταχωρήσω παραγγελία;

Δεχόμαστε παραγγελίες μόνο εάν η διεύθυνση χρέωσης και αποστολής του πελάτη ανήκει σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι χώρες αυτές είναι: Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρος, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία.
Τι συμβαίνει αν δεν είμαι ευχαριστημένος με την παραγγελία μου;

Στην RoboMaterial, η ικανοποίηση των πελατών είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που παραλάβατε, σας ζητάμε να επικοινωνήσετε πρώτα μαζί μας πριν ξεκινήσετε την επιστροφή. Η ομάδα των εκπροσώπων μας για την υποστήριξη πελατών είναι πάντα διαθέσιμη για να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε ζητήματα ή ανησυχίες μπορεί να έχετε.

Θέλουμε να διασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τους πελάτες μας και, επικοινωνώντας μαζί μας άμεσα, μπορεί να είμαστε σε θέση να επιλύσουμε τυχόν προβλήματα γρήγορα και εύκολα. Σε περίπτωση που είναι απαραίτητη μια επιστροφή, θα σας παρέχουμε λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τη διαδικασία.
Πώς μπορώ να δω πού βρίσκεται η παραγγελία μου;
Παρακολουθήστε την παραγγελία σας εισάγοντας τον αριθμό παραγγελίας στη σελίδα παρακολούθησης της ιστοσελίδας μας. Θα δείτε την κατάστασή της, την τοποθεσία και την ημερομηνία παράδοσης. Θα λαμβάνετε ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με το πότε έχει αποσταλεί η παραγγελία σας. Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας εάν χρειάζεστε βοήθεια.
Στείλτε ένα μήνυμα

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω μηνύματος

Καλάθι αγορών
Sign in

No account yet?

Create an Account
Product Categories
Follow: